Varjolan tila

Tunnelmallinen matkailutila vanhanajan vieraanvaraisuudella

Varjolan tilan matkailu tähtää kansainvälisille markkinoille ja kaipasi freesausta brändilleen sekä soivan sivuston. Vanha sivusto oli jämähtänyt vanhan julkaisujärjestelmän mukana kivikaudelle, joten päivitykselle oli todellakin tarvetta.

Siirry sivustolle

Perustettu

2000

Budjetti

10 000

Mitä teimme

  • Brändi-ilme
  • Logo
  • UX/UI suunnittelu
  • Verkkosivut
  • Ylläpito

Duden graafikot löivät nyrkit saveen ja alkoivat virittelemään Varjolalle ehdotuksia uudesta ilmeestä. Samaan aikaa kasattiin yhdessä raamit sivustolle (rakenne, tarvittavat toiminnallisuudet, suunta ilmeelle). Aloituspalaverin jälkeen päästiin raapimaan rautalangat kasaan joiden pohjalta veivattiin sivuston visuaalinen ilme. Samalla uudistui logo että pätkähti.

Sivuston sisältöjen hallinnasta tehtiin helppoa yksinkertaisella hallintapaneelilla, jossa sivut rakennetaan halutuista lohkoista jokaisen sivun tarpeen mukaan. Lomakkeiden omatoiminen lisääminen sisällön sekaan onnistuu muutamalla napin painalluksella, kuin myös monikielisen sivuston kieliversioiden päivittäminen.

Majoituksen varaamisessa pääsee alkuun näppärästi suoraan sivustolta, joka integroituu Hotellinx -järjestelmään missä varaus viimeistellään. Myös erilaisten elämysten varaamisesta on tehty helppoa Bokunin avulla, jonka varauskalenterit on upotettu suoraan elämysten esittelyjen yhteyteen.

Varjolan jengi koulutettiiin Duden pajalla WordPressin ihmeelliseen maailmaan ja loppu on historiaa. Mainittakoon että Duden päästä projekti koettiin sujuvana koska asiakkaalla oli todella hyvin pohjatyö tehtynä ja materiaalit valmiina. Näin sen homman pitääkin mennä!

Asiakkaan palaute

Olin kuullut kehuvia huhupuheita Duden touhuista jo ennen heidän valintaansa. Nämä huhupuheet osuivat kyllä nappiin! Homma on mahtavan selkää ja suoraviivaista meidän suuntaan, vaikka tekevät varmaankin taustalla sivuston eteen ison määrän monimutkaisia säätöä. Asiat esitettiin sekä toteutettiin meille yksinkertaisen selkeästi, monimutkaisuus jäi heidän välisekseen ammattiasiaksi. Missään vaiheessa ei tullut epäilyksiä projektin toteutuksen ja sen läpiviemisen osalta. Kunpa muutkin verkkopalveluihin liittyvät toiminnot saataisiin yhtä jouhevaksi ja selkeäksi kun Duden tyyppien touhut!

Riikka Ruunaniemi, markkinointipäällikkö yrityksestä Varjolan tila